WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Monday 3 February 2014

Kekal Langsing Dan Rapi Dengan Set Kurus Dari Shaklee

Setiap wanita dan lelaki mengidamkan tubuh yang sihat, langsing dan rapi. Dengan Program Shaklee Shape-Up, anda dapat menikmati hidup baru yang hebat dengan menghilangkan lemak berlebihan.

Tahukah anda, lemak yang berkurangan di dalam tubuh mempunyai banyak kebaikan. Badan yang tidak mempunyai lemak yang berlebihan akan langsing dan rapi. Malah jika anda bergaya, anda akan kelihatan anggun dan unggul.

Ini secara tidak langsung akan meningkatkan keyakinan diri. Badan yang langsing juga menyebabkan anda lebih bertenaga dan secara kesuluruhannya anda akan lebih sihat sentiasa.

Untuk pengetahuan, saya merupakan wakil jualan yang sah bagi Shaklee kawasan Tanjung Malim, Perak.

Jika anda perlukan suplemen semulajadi bagi 

PENYUSUAN BAYI, IBU MENGANDUNG, BERPANTANG, MASALAH BERAT BADAN ,KESUBURAN , ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, KEINTIMAN, KECANTIKAN dan sebagainya anda boleh:

Shamila Ahmad
Email: shamilaahmad85@gmail.com
whatsapp/sms/call : 012-4473904
LIKE kami di : www.facebook.com/beautifulshaklee


Bagi mendapatkan badan yang langsing dan ramping, terdapat pelbagai produk keluaran Shaklee yang berkualiti. Antara produk tersebut ialah

1) Cinch Shake Mix
2) Cinch Energy Tea Mix
3) Lecithin
4) Herba-Lax

Cinch pelbagai perisa
Cinch Shale Mix merupakan jawapan untuk anda yang bingung memikirkan tentang sarapan dan hidangan tengah hari yang harus diambil. Cinch Shake sejenis minuman yang lazat dan berkhasiat untuk memelihara otot penting. Ia juga menjadikan anda terasa lebih kenyang dalam usaha menguruskan berat badan. Yang lebih menarik, Cinch Shake mengandungi 24 gram protein dalam setiap hidangan dan mampu menjadikan anda lebih puas dan kenyang.

Cinch Shake juga mengandungi nilai serat yang tinggi. Mengambil Cinch Shake mampu mengekalkan paras gula normal dalam darah dan tenaga kerana ia mampu memberi 35% atau lebih nilai harian bagi 21 jenis vitamin dan mineral penting.

Cinch Shake tidak menggunakan perisa, pewarna atau pemanis buatan. Malah Cinch Shake merupakan genetik soya yang tidak diubahsuai.

Tambah tenaga dengan Cinch Energy Tea Mix



Masalah kurang bertenaga antara masalah yang sering dialami. Untuk meningkatkan tenaga harian anda, teh eksotik putih, merah dan teh hijau Matcha yang dituai dan dicampurkan dengan teliti untuk menghasilkan minuman yang luar biasa. Ia memberi tenaga anda secara semulajadi dan anda akan rasa lebih selesa. Minuman yang dapat meningkatkan tenaga ini boleh diminum ketika panas ataupun sejuk.

Minuman ini juga diperkaya dengan Taurina yang mampu meningkatkan tenaga, kecergasan badan dan mengekalkan kecergasan tubuh. Bagi yang sentiasa sibuk, bungkusan minuman produk ini akan disenangi kerana bungkusannya kecil dan mudah dibawa.

Lecithin





Sains Akademi Nasional (The National Academy Of Science) telah menetapkan yang kolina adalah penting dalam pemakanan kerana ia meningkatkan kesihatan otak, hati, sistem kardiovaskular dan pembiakan. Kolina suatu komponen neuro-penghantar asetilkolina yang terlibat dalam penghantaran mesej kepada otak dan sistem saraf. Setiap kapsul membekalkan 530mg lesitin, termasuk 80mg fosfatidilkolina dan 48mg fosfatidilinositol. Ia diperoleh secara semulajadi dari kacang soya.

Herb-Lax Menyokong Keseimbangan




Diet yang kaya dengan serat, air yang mencukupi dan senaman yang tetap, kesemuanya memberi sumbangan kepada pembuangan air besar yang tetap. Herb-Lax yang lembut boleh membantu.

Anda tidak memerlukan julap untuk membantu membuang air besar dan juga daun senna yang sering digunakan sebagai julap semulajadi.

Anda hanya memerlukan Herb-Lax yang mampu membantu anda kerana ia bertindak secara lembut bagi proses semulajadi tubuh. Tegasnya untuk mendapatkan badan yang langsing, bukanlah satu perkara yang mudah. Tetapi jika anda berdisiplin, perkara yang sukar untuk dilakukan, tidak mustahil untuk dicapai.


Untuk pengetahuan, saya merupakan wakil jualan yang sah bagi Shaklee kawasan Tanjung Malim, Perak.

Jika anda perlukan suplemen semulajadi bagi 

PENYUSUAN BAYI, IBU MENGANDUNG, BERPANTANG, MASALAH BERAT BADAN ,KESUBURAN , ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, KEINTIMAN, KECANTIKAN dan sebagainya anda boleh:

Shamila Ahmad
Email: shamilaahmad85@gmail.com
whatsapp/sms/call : 012-4473904
LIKE kami di : www.facebook.com/beautifulshaklee


Di sini juga ingin dimaklumkan, saya merupakan pengedar sah Shaklee bagi kawasan Tanjung Malim, Slim River, Kalumpang, Behrang, Ulu Bernam dan kawasan sekitarnya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...