WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Friday 10 April 2015

Beza Timewise Liquid Foundation Mary Kay Dengan Foundation Jenama Lain

Ketemu lagi korangggg !

Dalam entri yang sebelum ni saya hanya ceritakan kebaikan Timewise Liquid foundation Mary Kay je kan. Jadi..dalam episod ni..saya nak bagitahu korang kenapa korang patut pilih  Timewise Liquid Foundation ni. Apa bezanya foundation Mary Kay ni dengan jenama lain?

Saya tak kata foundation lain tak bagus ye..Cuma saya nak bagitahu korang kelebihan Timewise Liquid Foundation Mary Kay.Dari namanya sahaja sudah ada perbezaan disitu... korang perasan tak?! TIMEWISE ! TIMEWISE hokeyyyy !dalam cetek2 pengetahuan bahasa inggeris saya... ' PUTAR MASA' ..hihihi..  Foundation ni memang ada kuasa awet muda tau! korang jangan tak tahu.. Ini betol2 ni.. Jika korang tengok kotaknya pon,korang akan tertanya2 kenapa ada tanda warna yg berlainan. Ada pink,ada purple.. Pink untuk jenis kulit yang normal dan berminyak..Manakala purple untuk jenis kulit kering dan kombinasi.

nampak tak ada garisan warna yg berbeza pada setiap kotak?

Foundation Mary Kay lain dari yang lain kerana ianya di rumus khas mengikut kesesuaian jenis kulit kita. Samada kulit kering, normal,  berminyak atau kombinasi semuanya boleh gunakan..Haaa... kalau foundation lain manada yang mengikut keserasian kulit.. Semua untuk satu! Satu untuk semua! tak gitu? Selain itu, liquid foundation Mary Kay juga mempunyai tekstur yang sangat ringan,cair dan tidak tebal ye.. tetapi tahan lama,tidak cair bila terkena panas,tidak kelihatan bertampuk2 apabila terkena panas..dan tidak mengering malah membantu melembap dan mencantikan kulit korang. makin lama korang pakai,makin cantik kulit korang.

kebaikan liquid foundation


Dirumus khas dari buah mentimun dan buah lemon.Dimana ianya bersifat sejuk dan antioksidan.. Yang bestnya.. bila kita pakai foundation ni..ianya membantu korang menyembunyikan kesan cela yang terdapat pada wajah korang..parut2 jerawat,jeragat contohnya.. Ia juga tidak merekah pada kulit dan tidak nampak 'melepong' bak kata orang kedah.. macam terjun dalam tepong..pendek kata..

Nasihat saya sebagai Perunding Kecantikan Bebas Mary Kay.. gunalah foundation yang korang pasti ianya selamat dan tidak mengandungi bahan2 yang boleh merosakkan kulit korang. Pemakaian foundation sangat penting ye pada kulit wajah untuk menapis segala jenis pencemaran habuk,debu dan hama..

Jadi kepada korang yang sayangkan kulit wajah korang...cepat2 lah hubungi saya. 

Pn. Shamila bt. Ahmad
Call/ mesej/whatsapp : 012 4473904
BC no : 098356


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...