WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Friday 10 April 2015

Timewise Liquid Foundation Mary Kay Bantu Atasi Kedutan Pada Wajah Dengan Segera !

Hai uolss.. dah lama saya tak mencoret kat blog ni.. Agak busy kebelakangan ni.. Foundation..saya pasti kebayakan wanita memakai foundation pada wajah.Foundation ? Okey...ada yang cakap krim muka,alas bedak. Kali ni saya nak cerita sikit pasal Timewise Liquid foundation Mary Kay..Yang PASTINYA penggunaan foundation mary kay akan menjadikan wajah korang awet muda sekali oles sahaja.Kenapa?! kerana foundation Mary kay di rumus khas sebagai produk anti penuaan. Korang sapu je kat muka ..kompem2 berseri - seri..muda 10 tahun.. Hihihi..



ini la rupanya Timewise Liquid Foundation Mary Kay


Lebih dikenali sebagai TIMEWISE LIQUID FOUNDATION...Ia dirumus khas mengikut kesesuaian jenis kulit anda dalam memberi keyakinan diri. Antara kelebihan TIMEWISE LIQUID FOUNDATION ialah :

  • mengandungi sebatian peptida iaitu pembina kolagen berpaten untuk membantu memperkuat serta menyokong kulit.
  • Vitamin E - sebagai antioksidan untuk membantu meneutralkan kerosakan pesekitaran yg menyebabkan tanda penuaan sekaligus sebagai perapi dan penenang kulit.
  • menentang garis halus dan kedutan dengan ramuan penentang usia.
  • menjadikan kulit kelihatan lebih tegang,lebih muda dan lebih sihat.
  • mengurangkan ketidaksempurnaan secara ketara.
  • FORMULA KEMASAN BERKILAU = melembap dan mencerahkan wajah.
  • FORMULA KEMASAN MATTE = mengawal minyak dan kilatan sepanjang hari.


Antara pilihan tona warna yg ada

Jadi korang..yang mana nak nampak cantik..berseri... Yang nak mekap tahan lama, tak cair bila kena panas, yang nak nampak muda sentiasa tu..cepat2 la PM saya.. Kalau korang tak pandai nak sesuaikan..tak tahu nak pilih tona warnanya..InsshaaAllah saya akan menbantu..

Bagi korang yang ingin menyertai Kelas @ Bengkel Kecantikan saya..pon boleh hubungi saya untuk info.

Untuk tempahan dan konsultansi percuma :

Hubungi saya : Pn. Shamila bt. Ahmad
Call/ whatsapp: 012 4473904
BC no. : 098356




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...