WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Saturday 11 April 2015

Ubah Imej Anda Sekarang!!! Impak Lipstick Boleh Jadikan Bibir Korang Seseksi Anjelina Jolie !

Apa khabar koranggg? ..aku tanya apa khabar..? aku tanya apa khabarrr semua?

Percayakah korang bahawa pemakaian lipstick akan memberi impak pada penampilan korang? Dan.. Korang sedar tak yang pemilihan warna lipstick juga penting bagi menentukan perwatakan korang? bagi orang yang berada di sekitar kita..mereka akan membuat andaian tentang personaliti kita pada pandangan pertama diorang! Betul tak?! ce korang fikir,ce korang bayangkannnnn...




Okey lah...taknak lah merapu panjang - panjang..saya hanya nak kongsi pendapat saya mengenai pemilihan lipstick dengan korang je...Ada beberapa tips dan cara utk memilih warna lipstick yang patut kita tahu sebenarnya..jangan main hentam je..satu warna jee...setiap hari,setiap masa.. Boring kot... sampai kawan seopis pon boleh teka warna bibir korang.. Hihihihi.


True Dimension Sheer Lipstick

Antara tips pemilihan warna lipstick :

  • Tona kulit = cerah ,sederhana (petih gebu,kuning langsat).. semua warna lipstick masok ngn korang.. 
  • Tona kulit = gelap (sawa matang).. pilihan warna yang lembut kurang sesuai ..pilihan warna yang agak terang ndan ceria.
  • Situasi = nk ke opis,nak santai..pilih warna yg lembut ( jadi orang tgok korang pon rasa sejuk ,tenang je,rasa senang untuk didampingi)
  • Situasi = nak g knuri ke,jalan2 ke..pilih warna yang agak terang ( bila orang meandang rasa ceria,soronok)
  • Situasi = nak nampak tegas..pilih warna yang terang (bagi saya orang yg berani je boleh kenakan warna ni) nampak berani sekaligus seksiiiiii...orang pon rasa teragak nak main2 ngn korang..hahahaa >> cikgu kna pakai kaler ni..tapi cikgu disiplin je la..hihihi..
Creme Lipstick


Itu sajalah yang dapat saya kongsikan dengan korang..jika ada salah silap harap di maafkan.. hihihi.. macam hari raya plak.. Korang agak2 la kan..kalau hari raya saya pakai warna merah terang..nampak garang sikit.. budak2 takot tak nak minta duit raya? hihihi..

wauuu! seksiiiiii

Jadiiii.. bagi korang yang tak pernah ber'lipstick' ..JOM TUKAR IMEJ korang.. Kasi ceria sikit wajah tu.. Encik suami pon makin sayang sebab tengok korang makin cantik kan? Korang tak terfikir ke..? korang tak takut ke? Korang tak jaga penampilan korang.. INGAT ! kalau korang cantik macamana pon,kalau korang tak jaga. KECANTIKAN TU AKAN HILANG TAU!

Auuumm... menggodaaa

Haaa! tunggu apalagi..cepat2 amik hanphone tu..MESEJ saya,dapatkan KONSULTANSI PERCUMA dari saya untuk perbaiki diri korang.. JANGAN TAKOT UNTUK CANTIK ! 

Hubungi saya : Pn. Shamila bt. Ahmad
mesej/ whatsapp : 012 4473904
BC no : 098356




1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share foto-foto baju, kain dan accessories, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...