WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Friday 8 March 2013

Angry Bird dan Adib..

Salam sejahtera kawan2...

Angry bird? apa yang korang bayangkan kalau dengar 'angry bird'..hehehe. dulu masa baru2..saya pun taktau apa tu angry bird..anak sedara saya dok cerita dia main angry bird.. saya dok fikir la..'burung yang marah..' apa punya game la tu..heheehe.. Almaklumlah..saya ni bukan ambil tahu sangat benda2 macam tu.

Tahun lepas bila Adib balik cerita kawan2 sekolah dia ada kotak pensil gambar angry bird,beg,pensil...semua la ada gambar angry bird..sebelum tu dia tak tau pun..asal nak beli barang je cari yang ada gambar Ben 10..Hehehe..Lepas tu baru la en.hubby download kan game angry bird kat laptop ni..bagi Adib main..sekali sekala je bagi main..tak boleh selalu..heehehe.

Sekarang Adib pun suka main game angry bird ni..sampai kalau dia main pun..dia akan guna imaginasi untuk jadi macam katun tu jugak..tu yang haru nya..Saya tengok je telatah dia..pastu amik gambar diam2.hehehe.
Ada tak anak2,adik2 korang buat macam Adib?hehehehe


tarikkk.....

lepassss......ciuuuu....bammm!!

** ada ka macam tu main nye..sorang2 pun jadi..**

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...