WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Wednesday, 20 March 2013

Ulang Tahun ke-7...?! macam tak caya je.

Selamat sejahtera semua...

dulu sya teringin sangat nak pakai gaun macam tu
Cantik kan..??

Sekejab je masa berlalu..dah 7 tahun pun saya bergelar isteri kepada en.hubby..Rasa macam baru je kenal.. hehehehe..**baru la sangat**. Sebenarnye..minggu lepas ulang tahun perkahwinan kita orang.. Terlupa nak cita..hehehe..Macam la ada orang nak tahu kan?

Macamana boleh lupa?!...memang la i lupa sebab tak celebrate pun..Cukup lah dengan hanya berdoa supaya hubungan kami berkekalan hingga keakhir hayat..di dunia dan akhirat..Amin..Teringat dulu masa baru kawen..malu2 tau..sebab kitaorang famili yang jodohkan..hehehee..

Masa saya bertunang dengan en.hubby..nama dia pun saya tak tau..sebabnya mak saya asyik lupa je nama dia..dia tanya ngan mak sedara en.hubby bila balik rumah dia lupa..hahahhaa. Tapi tak pe lah..saya terima seadanya..lepas bertunang baru en.hubby telefon saya.Bertunang 6 bulan..pastu nikah..

Macam tak caya kan..?! kitaorang jumpa 3 kali je masa bertunang tu..Raya puasa,raya haji..tahun baru cina.. Ye la..cinta jarak jauh..Saya masih boleh ingat lagi en.huby pakai baju warna ape masa dia datang merisik tu..Kalau tanya kan en.hubby masa tu..nak ke kat saya??..gila taknak..??!! awek cun wei...muda trang tang tang..!!..hehehehe..Puji diri sendiri plak..

kalau en.hubby wat macam ni..mau pengsan saya... hehehehe

Tapi..betul tau..masa tu saya baru je habis sekolah..Cari keja pun tak sempat lagi..Saya sendiri pun tak sangka yang saya akan berkahwin dalam usia yang muda..Ye la kan..jodoh pertemuan,ajal maut semua Allah yang tentukan..Kita hanya mampu merancang..Allah yang menentukan..Walau apapun...Itulah kenangan manis dalam hidup saya yang tak mungkin akan saya lupakan sepanjang hayat saya.

2 comments:

  1. tahniah..semoga kekal bahagia hingga hujung nyawa :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...