WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Sunday 3 March 2013

ber"SAWANG" sudahhhhh !!!

Assalamualaikum....Salam sejahtera kepada semua kawan-kawan alam maya saya ni..

Hampir sebulan saya tidak meng'update' blog saya..Kalau rumah yang di tinggalkan sudah pasti penuh dengan sawang..MUJURLAH..laman ni nama ja laman sesawang..hehehe..ohhhh...i miss u olllzzz so much..! rindu sangat nak berceloreh,berleter dalam ni ha..

Bukan sengaja untuk tidak menjengah blog ini..tetapi keadaan kesihatan diri saya tidak mengizinkan..OPPPSSS !!! jangan salah faham ye kengkawan.. bukan sakit tapi biasalah bila dah mendapat status ibu ni kan.. bila sampai waktunya.. untuk.. menambah ahli keluarga yang baru ni...macam2 lah jadinya kepada diri ini..hehehe.. Alhamdulillah..dan InsyaAllah..saya akan menyambut seorang ahli baru pada penghujung bulan Ogos tahun ini.. Semoga di permudahkan segalanya..Amin.

Banyak cerita yang ingin di kongsikan dengan kawan2.. cuma masa dan keadaan tak mengizinkan.. Selepas ini..InsyaAllah..saya akan kembali menulis.. Apa2 pun..kepada kawan2 bloger..selamat meneruskan penulisan anda semua..

Jumpa lagi !!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...