WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Wednesday, 25 September 2013

Kesiannnn Adib...

Hai u oolllzzz... kesian kan kalau tengok budak berbalut,berbungkus kaki tangan..selama ni tengok anak orang je,kali ni anak sendiri.

Kesian Adib..hari jumaat lepas dia jatuh gelongsor masa main kat taman permainan depan rumah.lengan dia terseliuh..bengkak sampai hari ni.dh 3 hari dia tak pergi sekolah.Masa dia jatuh tu..tiba2 je dengar suara dia nangis..kuat plak tu..slalunya kalau main..dia jatuh ke pe nangis2 manja je.terkejut jugak saya ngan tok dia.

Ye la..dia pergi main kat taman tu tak ada orang tengokkan.tok nya cuma tengok dari jauh je.Harapkan kengkawan saya yang ada kat taman je tolong tengokkan sambil2 tengokkan anak diorang.

Bila dia nangis tu..toknya tengok dia dh terduduk sebelah gelongsor tu.panggil dia balik..sambil lari balik tu dia meraung.." maktok...! Tangan abang dah patah..! Tangan abang dah patah..! Dah tak leh gerak..! " katanya..kita yang dengar ni pon kelam kabut je.ye la..tak pernah tengok dia nangis sampai camtu skali. Menggeletar badan dia menahan sakit..Kesian tengok.

En.hubby bawa g klinik..doktor x-ray tgok kot2 tulang patah ke retak ke..Alhamdulillah tak.. cuma doktor cakap urat masuk angin..bawa p jumpa tukang urut..orang pon tak sampai hati nak urut..mana taknya..baru pegang dah meraung..las2 makcik urut tu buatkan penawar je la..skarang ni berbalut lah lengan Adib.guna daun pe ntah..

Harap Adib cepat sembuh..minggu depan dah kena ke sekolah..dah nak exam. Haihhh...! Risaunye la..

1 comment:

  1. Alahai siannya.. semoga cepat sembuh ya Adib.. Amin

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...