WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Wednesday 25 September 2013

Puteraku... Muhammad Alif Najmi

Assalamualaikum.. salam sejahtera..

Entri kali ni hanya untik memperkenalkan putera baru saya.. Muhammad Alif Najmi B. Nor Hafizan.. dah 24 hari pon hari ni usia si manja ni..  Di lahirkan pada tanggal 1 September 2013..hari ahad..lebih kurang pada pukul 3 petang secara pembedahan..Hhmm..

Alhamdulillah ..sekarang Alif dah sihat..minggu pertama dan ke 2..Alif ada kena jaundis sikit. Yang kesiannya hari2 kena pergi klinik cucuk untuk tes darah. Bila nurse panggil je..kita pon berdebar sama..walaupon kita tak tengok diorang cucuk anak kita tu.. Bila dengar tangisan bayi je.lagi la..sayu je rasa.walaupon tangisan anak orang lain..ye la kan .baby bukan nye tau ape2 lagi.tengah sedap tidor,tiba2 nurse cucuk nangis la dia.Tapi bila nurse dh selesai.bedung semula.diorang pon diam balik...Hmm.. kuasa Allah..

Kelebihan bila ada baby ni..walaupon ibu letih sangat,tapi bila tengok muka Alif..wajah yang tenang,suci dari dosa,wajah penghuni syurga la katakan..hilang semua rasa letih ibu.senang sangat hati bila tengok dia tidor..Adib dengan Afiqah pon tak ganggu adik yang tidor.boleh le ibu rehat sekejap.Terima kasih Ya Allah kerana memberikan  3 permata hati ini kepadaku untuk jadi peneman dan penghibur hatiku dikala suka dan duka.. Semoga anak2 ibu membesar dan menjadi anak yang soleh dan solehah..berjasa kepada ibuayah,agama dan negara.. Aminn..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...