WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Tuesday 24 September 2013

Setelah 5 bulan..!!

Assalamualaikum..
Salam sejahtera..
Apa khabar kawan - kawan.. dah 5 bulan saya mendiamkan diri..kini saya kembali.
Rindu nak menulis tapi keadaan kesihatan kurang mengizinkan..menjadikan mood untuk menulis pudar.. Banyak cerita yang nak dikongsikan,cuma tunggu masa yang sesuai je untuk di luahkan. Harap ada lah kawan2 yang sudi membaca blog saya lagi stelah sekian lama saya menyepikan diri.. huhu. Sekali lagi saya mohon maaf sekiranya ada yang tertunggu - tunggu entri dari saya..(perasan habisss..macam la diri ni popular...hahahaha.) ntah2 tak ada yang perasan pon saya tak ada kat sini.. huhu..sedihnya...tapi takpa..apa yang penting?!  Saya dapat menulis semula.. Yyeeaa!!!

Sebelum ni pon en.hubby ada bagi galakan untuk menulis..tapi memang saya tak ada mood langsung..Asal buka laptop je, buka note je..(ceewahhh ! Dah ada note..) otomatik jadi pening..kalau lama sikit..siap memusing lagi kepala ni ha..jadi..saya pon jadi malas nak tengok lagi..kalau buka pon hanya untuk seketika...beberapa minit je...hendap- hendap tulisan kawan - kawan.. cari resepi yang boleh buka selera makan saya.. dan cek facebook ngan page saya kot2 ada customer yang nak order atau tanya tentang produk shaklee..

Selama saya dalam keadaan 'tak ada mood' tu..en.hubby la yang tolong promot kan iklan2 shaklee saya kat facebook tu..tima kasihhh banyak kepada en.hubby.. ni yang saya cayangggg sangat kt dia ni.. hehehe.. sapaa tak sayanggg suamiii kan..?

Sekarang saya masih lagi berpantang untuk anak ke 3 saya..dah selamat pon lahir  pada tangal 1 september 2013.
Namanya.....Muhammad Alif Najmi..boy... Dalam tempoh berpantang ni banyak perkara yang jadi.. Afiqah demam panas 4 hari..Adib terjatuh kt taman permainan..tangan dia terseliuh,bengkak..Alif kena jaundis.. Hhmmm..dugaan.. hanya yang mampu saya dan en.hubby lakukan.. bersabar dan berdoa agar semuanya pulih dan kembali seperti biasa.harap di permudahkan segala urusan. Aminnn..

InsyaAllah.. lepas ni..korang dapat le tengok semula entri2 saya yang merapu meraban  kat dalam ni.. okey lah ye.. takat ni je entri kali ni..hanya untuk panaskan kembali jari jemari ni je... byeeeeee

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...