WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Tuesday 26 November 2013

GLA Complex Shaklee

Hai semua.. entri kali ni saya nak sembang2 pasal GLA Complex Shaklee pulak..GLA ni boleh diambil oleh lalaki dan wanita k..

Apa tu GLA ? Bagus sangat ke? Memang la bagussss.. hehe.  GLA diformulasikan daripada minyak borage yg mengandungi asid gamma lenolenik (gla), asid lenolenik (la),biji bunga matahari dan vitamin E.

Antara kebaikan GLA Complex ni ialah..
mengawal dan mengatur kitaran haid
♡ meningkatkan kesuburan
♥ mengurangkan simtom pra haid (pms)
♡ membantu menangani menopous
♥ menjadikan kulit sihat berseri - seri
♡ Awet muda~ melambatkan penuaan
♥ mengurangkan simtom artritis     reumatoid
♡ menguatkan kuku dan akar rambut
♥ menguatkan dinding arteri
♡ menangani ekzema
♥ meningkatkan imunisasi tubuh
♡ mengawal darah tinggi dan kencing manis
♥ mengawal dan mengurangkan kolestrol
♡ mengelakkan blood cod ~ serangan jantung
♥ untuk saraf

GLA kerap diambil bagi golongan wanita untuk ikhtiar hamil..Ramai yang berjaya dengan izin Allah s.w.t.. Sekiranya korang beli dari saya..korang akan mendapat konsultansi percuma dari saya seumur hidup k..saya juga akan membantu anda dari segi pengambilan GLA bg yg berikhtiar utk hamil.Ada hadiah percuma jugak..boleh pilih lagi.. hehe. Hanya untuk customer saya je..

Seperti biasa..untuk info yg selanjutnya boleh hubungi saya.. ★★ SHAMILA AHMAD... SMS/WHATSAPP : 0124473904 ★★ID NO: 891480.. COD di kawasan Tanjung Malim dan kawasan sekitarnya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...