WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Monday 11 November 2013

Love...shaklee

Assalamualaikum ... salam sejahtera..

Saya rasa semua yg menjengah ke blog saya ni tahu yg saya ni pengedar sah shaklee kannn? Tapi saya tak pernah buat entri mengenai produk Shaklee ni secara bersahaja dan santai.cuma ada beberapa "iklan" je kt laman ni.korang nak tau tak kenapa?

Sebabnya...saya nak le kenal dulu dengan si Shaklee ni..hehe.dah kenal baru boleh jual..Tak gitu? Saya dah rasa sendiri produk ni.. Memang TERR....BAIK.

Shaklee ni memang ternyata bagus dan berkesan..lagi pulak ianya dihasilkan dengan bahan2 semulajadi sahaja.. BUKAN BAHAN KIMIA DAN SINTETIK macam sesetengah jenama lain di dalam pasaran. Ianya juga ada sijil HALAL tau.. diluluskan oleh Jakim dan Kementerian Kesihatan Malaysia.

Selain tu..harga barang2 dia juga sangat2 lah berpatutan dan mampu milik.. Kebanyakannya sebotol boleh bertahan 3 ke 4 bulan. ★ha!! Jangan terkejut pulak★

Kalau korang nak tahu lagi.. Shaklee ni macam2 pakej ada.korang sebut je.. Ins shaa Allah.. tapi jangan cari pakej pelancongan ke honeymoon plak.. Haa.. yang tu tak da ye.

Korang2 yang nak cantikkk.kulit gebuss..licin..berseri -seri..nak kurus..nak gemok.Ehhh! Ada ke orang nk gemok? Hehe. Lagi..ikhtiar utk sembuhkan buasir..gastrik..kencing manis.. nak lebatkan rambut.. nak botak..oppss.. hehe..★jangan maraaa aaa★

Ada jugak set vitamin utk ibu2 hamil..yang nak hamil..utk banyakkan susu.♥bagi ibu yang nyusu lahhhh♥utk anak2..utk sakit sendi.senggugut.batok kering.batok basah.demam selsema..mari beli obat ini..gerenti..puad hati.★ehh... melalut pulak..lagu p.ramlee..hehehe.★pendek kata macam2 lagi lah.. bukan astro je macam2 ada..Shaklee pon sama tau !

Okey lah.. kalau u ollzz  nak tau yang selanjutnya..boleh le cari saya.. PM saya k... komen kt blog pon bolehh.. hehehehe.  Saya COD barang kat kawasan Tanjung Malim dan kawasan sekitarnya aje. Kalau jauh penghantaran boleh di atur..selalunya guna pos laju lah.. K lah.takat ni je..nanti saya crita lagi ye pasai my lovely shaklee ni..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...