WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Friday 15 November 2013

Ostematrix Shaklee bukan sekadar Kalsium.

Hai u ollzzz....

Hari ni saya nak crita kt korang pasai ostematrix dari shaklee ni.. ostematrix ni nama manja dia...oste. hehehehe. Apa tu oste ?! Oste ni sebenarnya kalsium dalam bentuk tablet..selalu dengar kalsium je mesti kita ter bayangkan susu...betul tak?

Ostematrix ni yang bagusnya..bukan tablet kalsium semata - mata tau.. Terdapat juga tambahan lain dalam formulasinya seperti mangan,magnesium, zink, vitamin D dan juga tembaga.. Haaa..hebatkan?!

Antara kebaikan oste ni..dapat mengurangkan simtom bengkak air, kembung, baran !..ye betol baran.. ada kajian menunjukkan kalau bafan kita kurang kalsium..kita akan jadi cepat marah. Selain tu..ia juga dapat mengurangkan masalah2 seperti migrain, senggugut, lenguh2 badan, gastrik disamping menguatkan tulang.. baguskan ? Telan pil tu je macam2 sakit boleh kurang..hehehe.

Ianya juga sangat sesuai diambil oleh orang2 yang tak minum susu..ibu2 yang mengandung, ibu yang menyusu. Sesuai juga bagi yg sedang menjalani fisioterapi.. Dapat membantu pengecutan otot dan saraf serta menolong badan kita mengekalkan tekanan darah yang normal.

Mengikut pengalaman saya sendiri..bila nak tidur lenguh2 badan..maklumlah anak kecik, , dengan kerja rumah lagi..menyusukan anak lagi..memang terasa lah letihnya tu..pantang nampak bantal je nak terlelap..tapi bila ambil oste ni, bangun pagi je hilang semua sakit badan tu..hilang stress..badan pon rasa ringan je..susu pon meriah dan pekat.
Alhamdulillah..rezeki anak.

Jadi..korang kalau nak rasa macam yang saya rasa..boleh contact saya..012
4473904.. Pn.Shamila bt.Ahmad..harga nya memang berbaloi dengan kesannya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...