WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Wednesday 20 November 2013

Set Gout Shaklee

Hai...
Kali ni saya nk share pasai set gout dengan u oll. Dengan testimoni dari en.hubby sendiri tau!★ sebab tu saya ble jadi pengedar sah shaklee..bole dikatakan banyak jugalah famili saya cuba produk ni.★
En.hubby sebelum ni mengalami simtom gout dan asid urik ngan kolestrol yg tinggi..mungkin ada yg tak tahu antara simtom gout ialah sakit tumit kaki bila bangun dari tidur..jari tangan terasa ketat..berjalan pon rasa tak sedap je kat sendi.. Lepas amik set ni..Alhamdulillah..semua tanda2 tu dah hilang..badan pon dah makin segar dan cergas..bangun pagi pon ringan je rasa badan..
Dalam set ni ada Performance drink..ha..fungsinya..untuk mengawal kandungan air dan gula dlm badan supaya tidak mengalami dehidrasi. Disamping tu, rasa dia pon sedap tau..orennn..kalau bulan puasa amik ni memang besss..badan tak rasa letih sampai ke petang.sangat sesuai diambil oleh orang yg kuat bersukan. canister boleh tahan 2 bulan.
Ada juga omega guard..tugas dia dalam set ini untuk mengawal inflimasi sendi.ianya sangat penting supaya sendi tidak bengkak.omega ni pon boleh membakar lemak yg degil tu..sekaligus sangatlahhh bagus utk perkembangan minda.banyak lagi la kebaikan dia..
Alfalfa pula berperanan menyingkirkan toksin dan menurunkan paras asid urik secara lembut dari badan.Alfalfa ni formula special lah kiranya dari shaklee..orang lain takda benda ni..hehehe.  Alfalfa ni 1001 kebaikannya..tapi..taknak gitau sini..nanti saya crita dlm entri lain ye..
Tu lah aje.. jadi korang kalau rasa nak buat tempahan ke nak jadi membership shaklee ke...boleh contact saya.. SHAMILA AHMAD mesej..wasap.. atau tepon ..0124473904. .Saya juga buat COD di kawasan Tanjung Malim dan kawasan sekitarnya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...