WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Thursday 31 January 2013

First Time Excident..!!

Selamat pagi semua... Semoga semua sihat dan di murahkan rezeki...Amin..

First time saya excident..pagi tadi..Alhamdulillah tak da yang cedera..hanya kereta en.hubby yang jadi mangsa..kemalangan kecil je..Saya sendiri pun tak pasti keadaan budak yang langgar kereta saya tu..sebabnya tak sempat saya parking kereta dia dah blah..Harap dia pun selamat..tak ada cedera..

Saya on the way balik rumah lepas hantaq adib pergi sekolah.. nak singgah beli kuih kat tepi jalan..saya bagi signal untuk masuk simpang dan ada jentolak follow belakang kereta..dan dia pun nak berenti situ jugak..bila saya masuk je simpang..dah lepas pun..tiba2 je..BBAAMMMM..!! ada moto langgar tepi kereta saya..TERKEJUT beb...terus saya berenti..tengok mat moto tu ok ke tak..Dia takda la tergolek..sebabnya dia sempat lompat masa moto dia langgar kereta saya tu..

Pastu saya pun geraklah ke depan kedai nak parking keta la...turun je kereta..tengok mat moto tu dah tak ada..Ingat nak la tanya dia ok ke tak..Dah dia lari tu..kira dia ok la kan...Nak kata salah siapa pun tak tau lah..awal2 lagi saya dah bagi signal..dia la yang salah kot..sebab tu dia lari..Takpa lah..janji dia selamat..

Kereta tu takda lah teruk tapi duit jugak tu..Hehee.. Side mirror sebelah kiri pecah..pintu depan belah kiri pun bercalar...dalam jugak calar tu!!! dan pintu tu tak boleh nak buka sebab kemek..sikit je kemek tu...tapi sangkut bila nak buka pintu..nak kena g ketuk tu.. Tapi..takpa lah..mungkin ada hikmah benda ni jadi kan... Pepun saya bersyukur sangat sebab takda yang serius..**cedera fizikal..kereta dan moto...**










No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...