WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Tuesday 29 January 2013

Sampainya Hati Kucing....

comei....je.... 

Hai koranggggg.... hari ni saya nak cerita pasai kucing...kucing bila kita tengok cooomeeeeeeeiii je kan... tapi...dalam dia punya comei tu...dia buat saya gerammmm sangattttt...!!! Korang nak tau napa ?? ( kucing dekat kawasan kejiranan saya ni la..bukan semua kucing ye...heheehe)

 SAMPAI HATI diorang...**sebab banyak ekor** sob..sob..sob... sedih... Sampai hati kucing2 tu...diorang "melepaskan hajat besar" diorang kat dalam pasu bunga saya.. dah banyak kali en.hubby tukar tanah dalam pasu..tapi...diorang tetap datang "buat" kat situ... sampai saya pun dah malas nak jaga pokok lagi...

TAK PATUT BETUL...lah... tahap kesabaran saya ni pun dah tinggal sikit je lagi...untuk capai tahap gaban..  **sabo-sabo...** Dah banyak pokok bunga saya mati.. tak larat dah nak ganti pokok baru..last2 tinggal pasu kosong je la..

YANG TAK TAHAN tuu...kali ni diaorang p "buang" dalam pasu pokok daun kari ngan pokok kucai..!!! dah takdak tempat lain ke nak membuang?? Dah la pokok yang kita guna pakai untuk memasak dan dah tentu2nya masuk mulut dan ke perut...TAK SANGGUP rasanya nak guna lagi... TAMATlah sudah bakti pokok2 itu kepada famili saya...sobb..sobb...sobbb...

Wahai kucing....kalau lah ada sedikit rasa keperike"Kucing"an dalam diri kalian..tolonglah!!! janganlah membuang kat dalam pasu bunga orang....heehhee..

**klu manusia..berperikemanusiaan..kucing..???..xnak la kata berperikebinatangan...sebab saya tuju kat kucing je...hahaha..** Ada sapa2 yang punya idea untuk bagi "peristiwa" ni berulang tak????
**nak letak gambaq pokok saya yang telah di malukan oleh kucing tu...x gamak la plak..**


ha..tu dia tengah intai  tempat la tu...sesuai ke tak? hehehe


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...