WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Friday 25 January 2013

Jelessss...nya aku..

Assalamualaikum..salam sejahtera... pe khabaq semua...? dah 3 4 hari saya tak jengok blog ni...bukan saje blog..malah facebook pun sama..tak bapa sihat tu yang tak ada selera nak mengadap laptop ni... buat tambah pening je..heheehee.



Ha..kalau korang nak tau apa la yang saya "jeles"kan tu...saya ni jeles bila tengok orang yang mengandung..Heheehe..PELIK KAN??  bila anak bawah 2 tahun saya ok lagi tengok orang pregnant..tapi bila anak dah besar..mulalah rasa jeles tu...MAKANYA......saya pun kenalah "pregnant" jugak... Hahaha..(gelak besaq)..jangan ikut perangai ni...TAPI..tak salahkan???

Tak tau lah kenapa..tapi saya tengok orang pregnant ni..berseri2 je wajah diorang..aura...comel je... Heheehe. mungkin setengah orang fikir..tak comel..ye la..perut besar apa yg comelnye..kan? ha... orang pregnant dapat pahala tau..sebab tu saya suka..bila saya sendiri pregnant,saya akan menjadi lebih penyabar....Rahmat dari Allah S.W.T jugak tu...(betul ke penyabar..? )

Sapa kat sini yang suka tengok orang ngandung?  hehehe...***bukan soalan cepu emas ye..***

2 comments:

  1. mmg suka tgk orang pregnant. ada mcm2 gaya.

    patutnya bila perut dah besar, baju pun kena besar tapi ada segelintir yg pakai baju ketat utk menampakkan perut yg besar tu. mungkin rasa bangga bila semua org tahu dirinya mengandung.

    bila anak lahir (perempuan) & semakin besar, jangan salahkan anak kalau tidak menutup aurat seperti yang digariskan dlm Islam sebab tingkahlaku tersebut telah ditunjukkan sendiri oleh ibu semasa anak dlm kandungan.

    wallahua'lam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu cik laili...tingkah laku kita semasa mengandung akan mempengaruhi anak di dlam kandungan..

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...