WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Tuesday 1 January 2013

Run For Money!!!

Selamat tahun baru korang semua..!!! Pagi tadi saya ada tengok satu game show ni kat tv..sebelum ni memang  tak pernah tengok langsung..Macam beessttt je..melekat la pa lagi..nama game show tu 'run for money'..jepun punya..korang pernah tengok tak.

Dalam game tu diorang kena lari dari pemburu..lagi lama bertahan lagi banyak ganjaran yang diorang dapat.. Kelakar giler tengok aksi diorang..tertonggeng2,terhendap2..pastu kalau pemburu jumpa diorang..diorang kena lari sekuat hati sampai terlepas..diorang punya pulun lari..macam lembu lari dari singa tu..hahaha.. Kalau saya kat dalam game tu mau luruh jantung saya.. Ada yang kena tangkap time nyorok..Bagusnya la nyorok sampai tak sedar pemburu tu datang..pemburu tu terus datang pegang je,tak payah susah2 nak kejar. Time tu kalau diorang nak lari memang tak sempat la..

ni la rupa si'hunter'..serius giler..
Punya la laju pemburu2 tu lari..Saya tengok pun kecut perut..Muka masing2 macam takda perasaan je..macam robot dalam terminator tu..(ye ke terminator..hehehe).Walaupun semua tu orang,tapi kalau kita kena larikan diri dari orang yang nak tangkap kita..tentu2 dah kita takut..Dah macam kena kejar hantu.. hehehe. Korang kena tengok sendiri show tu..baru feel.. hehee.. Yang best nya...bila habis masa yang ditetapkan.. siapa yang belum kena tangkap akan dapat habuannya...

peserta tunggu nk lari je tu..tgu hunter terlepas dari 'sangkar' kat depan tu.
**korang penah main "pukul berapa datok harimau" tak? macam tu la lebih kurang **

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...