WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Thursday 20 December 2012

Afiqah Nak Pakai Baju Kawen...?!

Hai  u ollz... Petang ni saya nak cerita pasal my sweet little girl,Nor Afiqah Syaza pulak..asyik cerita pasal abang dia je..Hehehe.. Sejak 2 bulan yang lepas.Afiqah ni asyik nak melaram je..semua ni bermula lepas dia tengok pengantin perempuan cina kat sebelah rumah saya.Masa kitaorang pergi makan,aunty sebelah rumah tu panggil la menantu dia untuk dikenalkan dengan kitaorang(jiran2 lain pun ada)...Memang cantik habis menantu dia..cun giler..Sampai tak buang mata la Afiqah tengok..(psst...sama la ngan ibu dia pun..) hehehe..

Masa kat situ Afiqah 'ok' je..Tapi...bila balik rumah je....dia terus buka baju dia..pastu dia nangis cakap "Ayah...Fiqah nak baju kawen.." .Ha!!! terkejut en.hubby..anak dara dia minta baju kawen. Pastu saya bagi la baju raya dia..Tak nak...nak yang kembang macam pengantin jugak..En.hubby pun bawa la Afiqah pergi tengok baju kat Hari -Hari depan rumah tu..

bergaya dgn baju 'kawen' siap ngn  belon lagi..
Mula2 Afiqah pilih gaun princess,tapi en.hubby tak bagi nanti panas.so..pilih lah gaun lain..pilih punya pilih dapat la 1 kaler pink..Balik rumah terus pakai..Hehehe.. Lepas tu taknak tanggal dah gaun tu..jenuh pujuk.. Sampai sekarang kalau saya basuh baju tu,dia nampak je kat ampaian dia minta nak pakai..Last2 bila dah kering,saya sorok je baju tu..Ye la,takkan lah nak pakai baju tu je...hehehe....

**Sekarang nak pakai baju pundah nak pilih sendiri...**


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...