WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Tuesday 15 January 2013

Habis dah...MERLIN...





Hai semua...dah 2 hari saya tak update blog..sibuk sangat!!!**tangan atas bahu mata putih naik atas***....heehheee... Sapa antara korang yang suka tengok cerita Merlin..?? Saya takda la suka sangat tapi kalau en.hubby tengok saya pun layan jugak...



Saya tak puas hati betul la tengok ending dia...mana best Arthur mati..Hhmmm..patut dia pun selamat la sebab Merlin dah usaha bawa dia p kat tasik Avalon tu...(betoi ka nama tasik tu..)kihkihkih....Bila dua2 ada baru happy..kan ke sebelum ni ahli sihir lain cakap raja camelot tu nak terima kehadiran ahli2 sihir di negara dia.. hehehehe...(korang!!!! kalau saya salah tulis nama karektor2 dalam Merlin..jangan marah ekk..) Ini tidak..last2 tinggal queen tu sorang..apa nama dia..??? haa...Gwen...Guinevere..



Ada satu g..nak tanya korang ni... dia pregnant ka ha..?! Bukan apa masa kat tasik tu..kan si dragon tu kata akan lahir Arthur satu lagi pada masa akan datang... hehehehe... Pepepun...memang best jugak layan cerita Merlin ni...En.hubby tak pernah miss tau..minat giler.. Antara cerita yang dia suka..Harry Potter...Lord Of The Ring...siap ada novel lagi..Ishk..! ishk..!! ishk..!!!

3 comments:

  1. huhu,,malangnye..sye lupe nak tgk malam td..huwa!

    ReplyDelete
  2. hahaha...en.hubby siap rakam lagi...nak tengok skali g malam nanti... jangan jeles...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...