WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Saturday 22 December 2012

Bloglist Setahun Dari ciklaili.com

Salam semua...saya terbaca entry bloglist setahun dari ciklaili.com ni dari laman blog yang lain.. Macam menarik je untuk disertai oleh "pelajar baru" macam saya ni..so saya pun join lah...jom join sama2..

Assalamualaikum..kepada cik laili dan kengkawan.. Nama saya Shamila..saya sudah berkahwin dan mempunyai 2 orang cahayamata,seorang putera dan seorang puteri..Seorang suri rumah sepenuh masa dan saya seorang yang ceria..gila2,suka bercakap(kalau bercakap susah nak benti..)dan tak suka sedih2..Pendek kata  seorang yang Happy Go Lucky..Penulisan dalam blog saya hanyalah berkisarkan tentang persekitaran saya sebagai seorang wanita,isteri,ibu dan anak kepada ibubapa saya..hanya sekadar mengisi masa lapang,berkongsi cerita,ilmu dan pendapat juga untuk mencari kenalan baru di alam maya ni...jadi,harap2 ada lah diantara kalian yang sudi menjadi kawan saya..terima kasih..

Semasa saya "jalan-jalan" kat blog ciklaili.com saya tertarik dengan entri beliau tentang percutian di hot spring sg. klah..Jeles pun ada sebenarnya..hehehe.. sebabnya sebelum ini saya pernah kesana sebanyak 2 kali tetapi tidak berpuasa hati kerana takdapat mandi dengan sepuas2nya..hehe.. hari hujan..sejuk maa... walaupun ada air panas..Lain kali kena pergi lagi..bila la en.hubby nak free kan..? kengkawan yang teringin nak tengok suasana di Felda Residence Hot Spring  Sg.Klah..boleh tgok kat sini..
http://www.ciklaili.com/2012/12/percutian-di-felda-residence-hot-spring.html#axzz2Fm4jI4iY

Akhir sekali terima kasih kepada cikgu laili kita kerana mewujudkan laman ni.. TERBAIK lah...



1 comment:

  1. terima kasih kerana sudi join.

    cuti sekolah kali ni mmg kami ambil peluang berkunjung ke Hot Springs. Nak rasa sendiri bagaimana panasnya kolam air panas tu.

    semoga blog ini akan terus maju jaya.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...