WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Monday 3 November 2014

Kebaikan Omega Guard Shaklee

November 2014 promosi Percuma 1 Beli 6 Omega Guard! Dapatkan segera ! Jangan lepaskan peluang korang untuk merasai kebaikan Omega Guard. Minyak ikan TERBAIK yang pastinya akan mendatangkan pelbagai  kebaikan kepada korang! Dengan kandungan 7 asid lemak omega-3,ia pastinya memberi kepuasan kepada korang yang menggunakannya.Jom kita ketahui apa kebaikannya Omega Guard Shaklee ni..



Pertama sekali seperti yang diketahui ramai,pengambilan minyak ikan amatlah penting bagi menjaga kesihatan jantung.Omega Guard membantu merendahkan paras keradangan (inflammation), merendahkan triglycerides dan mengelakkan darah tersumbat yang boleh membawa maut.Omega-3 juga dapat membantu mengurangkan hipertensi iaitu tekanan darah tinggi.

Selain itu,pesakit diabetes juga boleh mengamalkan Omega Guard untuk merendahkan paras triglycerides dan Apo proteins (petanda untuk diabetes) dan meningkatkan HDL.Namun,ada juga pesakit diabetes yang mengalami peningkatan gula dalam darahapabila mengambil minyak ikan perlu mendapat nasihat doktor terlebih dahulu.

Omega Guard juga membantu melembapan pembentukan tumor dan perkembangan sel barah.Bagi wanita yang sering mengalami senggugut pula,minyak omega membantu mengelakkan pembentukan progtaglandins. Omega guard juga sangat baik diambil oleh ibu - ibu yang mengadung dan menyusu dimana ia membantu perkembangan otak bayi dan membantu meringankan tekanan perasaan yang dialami ibu. 

Faedah lainnya, Omega Guard membantu dalam menangani asthma,ekzema,rambut gugur ,mengurangkan sakit2 sendi dan dapat membantu mengurangkan berat badan. Banyak lagi kebaikan omega guard ni yang pastinya. Kalau nak tahu cubalah sendiri ! Boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut. Jangan bimbang ! konsultansi adalah percuma bagi pelanggan saya.

Pn. Shamila bt. Ahmad
Id : 891480
No.tel : 012 4473904
Cod : Tanjung Malim, Slim River, Kalumpang dan sekitarnya. 
Tempahan dari seluruh Malaysia juga diterima dan penghantaran barang adalah melalui Pos Malaysia.
.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...