WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Sunday 9 November 2014

Testimoni Omega Guard

Omega Guard adalah minyak ikan terbaik yang mengandungi 7 asid lemak omega-3 iaitu EPA,DHA,ALA dan lain-lain. Omega Guard juga menyediakan 990mg Asid Lemak omega-3 dalam satu hidangan. Ramai pengamalnya berpuas hati dan kami mempunyai bukti. Antaranya testimoni dimana pengguna Omega Guard berjaya mengatasi masalah asthma,ekzema,selsema dan menurunkan berat  badan.

Berikut adalah beberapa testimoni dari pengguna Omega Guard yang berjaya:


masalah elergik

masalah ekzema

masalah selsema dan batok

masalah asthma


Korang yang mengalami masalah dan nak merasai perbezaan dengan Omega Guard boleh hubungi saya. Bukan takat untuk masalah kesihatan je..malah Omega Guard sangat baik untuk otak dan jantung kita ye. Boleh digunakan oleh seisi keluarga mengikut dos yang tertentu.Ibu mengandung dan menyusu juga boleh ambil untuk kebaikan bersama bayi. Yang ni korang kenalah contact saya. Konsultansi saya adalah percuma hanya kepada pelanggan saya saja. Jom kita borong bulan ni, November 2014..dengan harga yang sangat berbaloi..beli 2 denganlebih penjimatan sehingga 5%.

Hubungi saya jika korang nak cepat sembuh dari asthma,selsema dan batuk berkahak,nak kulit cantik,nak otak sentiasa cerdas dan fokus ,nak jantung sihat dan nak baik dari diabetes dan macam2 lagi lah.. okey..jangan malu jangan segan.. hubungi saya k..

Pn. Shamila bt. Ahmad
Id : 891480
No.Tel : 012 4473904
Cod : Tanjong Malim, Slim River, Kalumpang dan sekitarnya.
Tempahan dari seluruh Malaysia juga diterima dan akan diuruskan dengan Pos Malaysia.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...