WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Friday 7 November 2014

Kelebihan Vita-E Complex Shaklee

Rasanya semua orang tahu kelebihan Vitamin E untuk kulit kita. Tapi bukan tu saja fungsi Vitamin E,banyak lagi fungsinya untuk tubuh badan kita. Haa.. meh sini kita kongsi crita..




Vitamin E ni penting untuk melindungi peparu kita dari pencemaran udara. Boleh le tapis ape2 yang patut sebelum di sedut terus ye..hihi. Vitamin E membekalkan oksigen ke sel-sel badan kita.Ia juga bersifat anti oksidan disamping menguatkan intibodi melawan penyakit. Siapa2 yang amalkan pengambilan vitamin E ni dikatakan risiko untuk mengidap alzheimer adalah lebih rendah daripada orang yg tidak mengambil vitamin E.

Yang dikatakan baik untuk kulit tu, vitamin E kira macam ubat awet muda la.korang tua pon dok nampak muda lagi..kenapa?sebab vitamin E membantutkan penuaan sel2,jadi kulit pon sentiasa tegang je,kemerah-merahan gitu. Tak payah pakai makeup pon still cantek ko. Parut jerawat pon pudar dan lama kelamaan hilang. Bukan takat parut jerawat je,parut lain yang besar pon sama tau!Vitamin E juga menyelesaikan masalah lesu kita. Jadi bila badan segar,kompem la nampak muda kan.. Haaa.. hebat tak kuasa vita E ni?

Bagi korang yang ada masalah kolestrol tinggi pon elok amik vitamin E kerana ia membantu mengurangkan paras kolestrol. Selain itu, vitamin E juga mengurangkan risiko katarak dan mencegah kanser.Satu lagi yang korang tak tahu,pengambilan vitamin E juga mengurangkan risiko keguguran dimana ia membantu menguatkan rahim. Vitamin E ni boleh dikatakan sebagai vitamin cinta! Sangat membantu dalam hubungan suami isteri.

Banyak lagi kelebihan yg kita akan dapt bila mengamalkan vitamin  E ni. Kalau korang nak tahu selanjutnya,boleh contact saya. Saya ada rahsia nk bagitau ! Korang yang rasa nak cantik luar dalam,nak cik abang tak pandang orang lain,cepat-cepat la amik hanphone tu telefon,mesej saya ye! Jangan malu jangan segan..!

Jom kita borak pasal kecantikan..

Pn. Shamila bt. Ahmad
Id : 891480
No.tel : 012 4473904
Cod : Tanjong Malim, Slim River, Kalumpang dan sekitarnya.
Tempahan dari seluruh Malaysia juga diterima dan akan diuruskan melalui Pos Malaysia.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...