WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Tuesday 4 November 2014

Mengapa Saya Pilih Shaklee ?!

Dalam banyak - banyak supplement,kenapa saya pilih Shaklee? Kerana Supplement Shaklee dihasilkan daripada bahan2 semulajadi tanpa bahan sintetik dan juga mempunyai sijil halal yang diiktiraf dan diperakui oleh Jakim. 



Selari dengan kata - kata pengasas Shaklee iaitu Dr. Forrest C. Shaklee." Memandangkan manusia adalah sebahagian daripada alam,jesteru kewujudan kita saling bergantung dengan sumber - sumber alam yang lain"
Jesteru Shaklee SENTIASA SELAMAT SECARA SEMULAJADI DAN TERBUKTU BERKESAN selama 50 tahun. Setiap produk keluaran Shaklee menjalani ujian klinikal,penyelidikan dan pembangunan. Dalam satu Kajian Unggul pada 2007 yang dikendalikan oleh kerjasama dengan penyelidik - penyelidik dari U.C. Berkeley School of Public Health menunjukkan orang yang mengambil makanan tambahan Shaklee mempunyai kesihatan yang lebihbaik daripada mereka yang mengambik jenama multivitamin lain.

Sebab lainnya yang membuatkan saya terus menggunakan Shaklee adalah produknya betol2 memberi kesan kepada saya dan keluarga. Harganya juga berpatutan..takda la mahal. Sebotol tahan sehingga 2 ke 3 bulan. Seisi keluarga boleh guna. Sekaligus saya dapat menjana pendapatan sampingan dan menyebarkan kebaikan kepada orang lain juga.Kebaikan guna supplement Shaklee ni banyak tau,contoh kita nak amik untuk buang kolestrol,tapi kita dapat lain2 faedah juga macam resdung kurang,badan bertenaga dan macam - macam lagi.

Kepadakorang yang teringin nak rasai kelebihan produk Shaklee,yang teringin nak jadi ahli Shaklee, yang teringin nak berbisnes dengan Shaklee boleh hubungi saya.. Bimbingan penggunaan produk dan bimbingan untuk memulakan bisnes adalah percuma!

Pn. Shamila bt. Ahmad
Id : 891480
No.tel : 012 4473904
Cod : Tanjung Malim, Slim River,Kalaumpang dan kawasan sekitarnya.
Tempahan seluruh Malaysia juga diterima dan akan diuruskan denan Pos Malaysia.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...