WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Monday 3 November 2014

Promosi Omega Guard Kembali !

Jom semua kita borong !

Promosi Omega Guard Shaklee kembali lagi ! jadi tunggu apa lagi,cepat grab sebotol dengan harga istimewa ni! Beli 6 Percuma 1 ! Bukan selalu ye nak dapat Omega Guard,minyak ikan terbaik dunia ni dengan harga yg superb murah bualan ini sahaja !



Omega Guard Shaklee adalah minyak ikan yang terbaik di dunia. Terdiri daripada 7 asid lemak Omega-3 semulajadi iaitu EPA ( Eicosa Pentaenoic Acid ), DHA ( Docosa Hexaenoic Acid ), ALA dan lain-lain lagi. Satu hidangan Omega Guard (30 biji) menyediakan 990mg Asid Lemak Omega-3.

Omega Guard dihasilkan melalui Proses penyulingan proprietari3 molekul dimana ia memekatkan asid omega-3 dibawah suhu yang rendah.Ia menumpukan kepada penghasilan asid lemak omega-3 yang asli dan menghilangkan pencemaran termasuk logam berat,merkuri,kadmium dan sebagainya  yang terdapat dalam pelbagai jenis ikan.

Apa yang menjadikan Shaklee pengeluar minyak ikan terbaik adalah Omega Guard Shaklee  adalah 50% lebih pekat dari mana-mana produk dipasaran. Seperti yang diketahui Omega Guard banyak manfaatnya kepada otak dan tubuh kita. Jadi dapatkan segera !.

Hubungi saya untuk tempahan dan info selanjutnya.

Pn. Shamila bt. Ahmad
Id : 891480
No. Tel : 012 4473904
Cod : Tanjung Malim, Slim River, Kalumpang dan kawasan sekitarnya.
Seluruh Malaysia akan diuruskan melalui Pos Malaysia.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...