WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Monday 6 October 2014

Day 1 ~ 3 Fakta Menarik Tentang Saya & Gambar

Assalamualaikum ..salam sejahtera..

Fuhh! Fuhh! Banyak betol habuk kt blog i ni..dh lama tak update..hihi. Rindu sebenarnya nk menulis menaip ni..tp bila dh tinggal lama, jadi gen2 pemalas dlm diri ni pon mula menonjolkan diri. Ins shaa Allah lepas ni akan aktif semula.Amin.

Untuk minggu ni.. saya menyahut cabaran dari seorang master saya utk berblog selama 7 hari. Ada tajuk yg telah ditetapkan utk tempoh ini.. Jadi sudi2 kan diri anda utk menjengah blog saya ni setiap hari ye..

Okey..fakta tentang saya dan gambar.. u ollzz tengok gambar saya betol2 tau.. hihi.. taraf artis ni..jgan main2. Sebenarnya saya ni seorang yg sangat sangat sangat tidak fotogenik.. keras semacam je bila nk bergambar. Malu nak senyum2..rasa mcm ada je orang dok perati bila nk senyum tu..(perasan mcm aku ni artis..wekkk..) masa nak amik gambar ni..berangan nk buat macam gambar pegantin manja2 kt blakang pokok tu..tapi.. macam dok kata la.. Tak Fotogenik..jadi la mcm tu ha..kena la..en.hubby pon sama je ngan saya.

Melalui gambar ni...korang agak2 saya ni orang yg macamana ? Serius ke manja ke.. (sebab tu korang kena tenung lama2 gambar tu..hihi) Penat saya senyum bajet cute tau! Saya ni sebenarnya seorang yg sangat peramah..kalau dah bercakap tak boleh benti.. dah la tu keloloh plak..mmg tak reti nak serius2 ni. Payah gilerrrrr... sebabnya secara automatik saya akan gelak bila bercakap. Dah keturunan...mmg keluarga saya semua macam tu.

Selalunya..kalau orang yg tak kenal..diorang akan ingat saya ni sombong dan garang.. Okey..memang saya garang..saya jenis orang yg kasar..tak reti nak berlemah lembut ni..agaknya sebab orang utara kottttt.. Saya kurang penyabar..cepat marah dan cepat sejuk.. kalau pagi saya marah..nnt tengahari sejuk la..hihi.. tak baik kan marah lama2.. 

Itu je la serba sedikit tentang diri saya.. jadi kalau dah baca ni..lepas ni..boleh le jadi kawan kan? Jangan takot2 nk tegur klu terjumpa kt pasar malam ke pe.. hahaha..  ( ingat aku ni femes sgt ke orang nk perasan dlm ramai2 tu..)

Pe2 pon..bye.. jumpa lagi esok dengan entry seterusnya.. PERCUTIAN IDAMAN SAYA.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...