WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Friday 31 October 2014

Kenapa Perlu Pilih Shaklee Untuk Kurus?

Hai korang..

Kali ini saya nak cerita kenapa korang yang nak langsing kena pilih Set Kurus Shaklee. Banyak produk pelangsingan di pasaran,tetapi Set Kurus Shaklee adalah yang Terbaik.

Kenapa? Kerana Set Kurus Shaklee terdiri daripada bahan2 semulajadi 100% tanpa bahan sintetik. Lebih bagus lagi, korang bukan takat kurus je,malah dapat faedah lain juga. Badan lebih sihat bertenaga,kulit makin cantik,resdung hilang,bau badan hilang dan macam2 lagi la.



Rugi kalau korang tak cuba Set Kurus Shaklee ni! Dengan pengambilan Shaklee ni korang tak perlu nak pantang makan minum pon,cuma perlu disiplin jadual pengambilan supplement ni je. Korang juga tak perlu risau badan korang akan panas ke pe sebab Set Kurus ni takda herba okey..

Ibu menyusu pon boleh ambil Set Kurus Shaklee ni..Selain itu, dalam set ini terdapat protein untuk membina semula otot korang supaya lebih kejap. Badan pona nampak kemas tidak lembik. Sesetengah produk pelangsingan lain tidak menyediakan protein utk tujuan pembinaan otot. ESP dan Cinch Shaklee juga akan membuatkan korang rasa kenyang dengan lebih lama.

Set Kurus Shaklee juga terdapat pelbagai pilihan. Mengikut bajet korang. Boleh dibeli secara berasingan. Dan setiap satu produknya tahan lama dan berbaloi sangat. Contoh alfalfa tahan sehingga 2 bulan penggunaan. ESP juga tahan sehingga 40 ke 50 hari. Berbaloi bukan?


pilihan produk langsing

Okey..sekarang korang tahu kenapa kena pilih Set Kurus Shaklee kan? Sebab Set Kurus Shaklee SENTIASA SELAMAT,SENTIASA BERKESAN DAN SENTIASA MESRA ALAM.

Untuk info hubungi saya.. Konsultansi percuma akan diberikan kepada pelanggan saya sahaja.

Pn. Shamila bt. Ahmad
Id : 891480
No.tel : 012 4473904
Cod : Tanjong Malim, Slim River, Kalumpang dan kawasan sekitarnya.
Penghantaran ke seluruh Malaysia diuruskan melalui Pos Malaysia.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...