WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Tuesday 7 October 2014

Day 2 ~ Percutian Idaman Saya

Hai olzzsssssssss... entri hari ni tentang percutian idaman saya.. hmmmm.. menarik..

Dalam angan2 saya..saya nak sangat g tempat macam Moors dalam citer Maleficent tu..sleeping beauty.. hehehe.. i memang kuat verangan k...😎  tenang..cantik ooo..ada cahaya sana..ada cahaya sini..pastu ada fairy lagi u.. Tapi... malangnye tak betol2 wujud pon..

Jadi saya tukar tempat la ye.. hehehe.. Saya nak pergi koreaaaa.... Korea! Running man ! Wah...hahaha.. suke3.. (mood gediks) pasaipa korea?! Ha... ni mai ni ceq nk habaq bagi.

Sebenaqnya..ceq ni terpengaruh ngan cite variasi running man tu la..depa dok tunjuk tempat lawa2..sejuk mata tengok.. makanan dia pon menarik..cantekkkk... tingin  nk p tgok bunga sakura. Nak main salji..(kt tmpat lain pon hade 😤)..Nak jumpa running man..hikhikhik..Walaupon ceq tak tau nama2 tempat dia..tapi memang  ceq tingin sangat nak p sana..tu kalau untuk bercuti.

Ada satu tempat yg betoi2 ceq nk p kt dunia ni..bawa makpak..anak2.. mesti la..tanah suci Makkah al Mukarramah. Nak berkunjung ke rumah Allah S.W.T.. menziarahi pusara Rasullullah s.a.w.. dan para sahabat.. Merenung ..bersujud..berdoa  di hadapan Kaabah. Bayangkan dengan hanya melihat di kaca tv..di facebook, hati dah terasa tenang..Apatah lagi jika mampu pergi melihat dan berhadapan dengan Kaabah.. Mengucup Hajarul Aswad itu sendiri.. MasyaAllah.. Allahhuakhbar..pastinya hati ni penuh dengan rasa syukur,tenang, dan gembira sangat.Ins shaa Allah dengan izinNya.. Amin..

##pssttt.... semenanjung Malaysia pon x habis pusing lagi.. hihi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...