WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Sunday 12 October 2014

Day 7 ~ Pengedar Shaklee dan COD di Tanjong Malim

Salam semua..

Cabaran hari ini.. tentang diri saya sebagai pengedar shaklee..

Saya adalah pengedar Shaklee di kawasan Tanjong Malim,Slim river,Kalumpang dan sekitarnya. Saya hanya buat Cash On Delivery(cod) dikawasan ini dan sekitarnya aje.. luar kawasan pemerintahan saya guna pos ye.. hihi.

Apa yang bagusnye beli Shaklee ni dari saya? Okey.. Saya akan memberi konsultansi kepada korang seumur hidup korang..Tak payah nak renew2 kad pembelian ke hape..  hihi.. i tarik balik renew pembelian tu..hihihi.. repeat order mesti la boleh kalau korang rasa best jadi customer i..konsultansi ni khas untuk korang yg jadi customer saya je ye..orang lain tak dapat nih...

Saya juga akan mengesyorkan produk yang Terbaik dan Bersesuaian dengan keperluan dan juga bajet korang. Tiada paksaan untuk membeli apa yg saya syorkan..Terpulang kepada korang. Saya hanya akan melakukan yg terbaik utk korang.

Sekiranya korang berada di area cod.. saya sendiri dengan rasa senang hati akan menghantar dan menyerahkan sendiri produk Shaklee ke tangan korang.Dan sekaligus mamberi keterangan secara ringkas tentang produk yg korang beli.

Korang juga boleh menghubungi saya bila2 masa jika inginkan penjelasan tentang produk shaklee samada melalui telefon,mesej,wassap dan sebagainya. Ins shaa Allah saya akan segera membalas panggilan korang.

Selain blog Home Sweat Home ini, korang juga boleh lawati facebook fanpage saya di
www.facebook.com/beautifulshaklee

Dan yang paling menarik..bila korang jadi customer saya..secara otomatik korang akan jadi kawan saya.. hihi.. saya suka buat ramai kawan..  Jadi , apa tunggu lagi..jom order dengan saya!

Pn. Shamila bt. Ahmad
Id : 891480
Cod : Tanjong Malim. Slim river. Kalumpang dan kawasan sekitarnya.
No.tel : 012 4473904

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...