WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Monday 20 October 2014

Jeruk Mangga Asam Boi Pedas

Hai korang..

Jom tengok jeruk mangga asam boi pedas saya jom! Ramai sangat dok post kat facebook,jadi saya pon nak la jugak buat. Ada rezeki buah mangga muda kawan saya bagi..Jadi saya pon cubalah.

Sedap jugak.. selalu saya buat jeruk mangga letak gula garam..pastu peram 2 hari baru makan..tu pon dah cukup sodap dah.. hihi.. Tapi bila letak asam boi ngan cili lagi la terangkat rasa dia.. ada rasa masam masin manis pedas.. Fuhh ! Dok crita ni pon dah meleleh air liur ..hihi.. cepat2 telan air liur tu jangan sampai menitik plak.. hahaha.. Ha..bahan resepi simple sangat.. mangga muda,asam boi,cili api,cili hidup,gula dan garam. Dah tu je.dh gaul simpan dalam peti sejuk 4 hingga 5 jam..boleh makan!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...