WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Thursday 9 October 2014

Day 4 ~ Vitamin Shaklee Pertama Yang Saya Makan

Salam semua..

Hari ni saya nak ceritakan mengenai vitamin shaklee yg pertama saya makan. Seingat saya..saya amik GLA Complex. Sebabnya period saya tak teratur lepas berhenti makan pil perancang.

Selalunya saya berenti amik pil perancang selepas anak saya putus susu.. ye la kira dia dh bersedia utk terima adik baru la kan. Hihi.. anak2 saya hanya menyusu badan selama 2 tahun 6 bulan bgi perempuan dan 2 tahun bgi lelaki.

Selepas saya berenti amik pil tu..boleh kata tiap2 bulan  la saya buat pregnancy test.. excited oo..ye lakan dah dok berharap..period lewat 2 minggu je saya cek ..selepas 7 bulan baru saya mula amik GLA complex atas rekemen kawan yg jual shaklee ni la..

Selepas separuh botol pertama tu..period lmbat jgak tpi lancar la.. dah habis..lambat jugak 3 minggu tak datang datang jugak..saya pon cek sekali lagi. Alhamdulillah  mengandung anak ke 3.

Feadah lain yg saya perasan masa amik GLA complex muka saya jadi kemerah merahan..hihi.. lawa habih la konon..berseri2 u. Eh..tak tipu tau.. betol ni sebab dalam GLA tu ada jgak vit E yg memang bagus utk kulit.

Bila saya mengandung tu saya teruskan amik shaklee dan jadi ahli sekali.. jadi korang kalau nak order dengan saya pon boleh.

Pn. Shamila bt. Ahmad.
Id : 891480
No.tel : 012 4473904 (wassap/ sms/ call )
Cod : Tanjong Malim . Slim River . Kalumpang dab sekitarnya..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...