WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Wednesday 22 October 2014

RM XX,XXX.XX sebulan... WOW!!!



Bagaimana untuk mendaftar

Anda boleh mendaftar dengan membuat bayaran untuk registration fee, ataupun anda membuat pembelian atas 200 points (dalam RM680) untuk mendapat keahlian percuma.

Yuran keahlian Shaklee


Pendaftaran RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch Shaklee).

Sekiranya saya yang akan membuat pendaftaran untuk anda, tambahan RM10 dikenakan untuk pos member kit, RM20 untuk Sabah dan Sarawak


Maintain point dan keahlian


Sekiranya cuma nak makan sendiri, anda tidak perlu untuk mantain points tersebut. Tetapi jika anda ingin memulakan perniagaan, anda perlu mendapatkan beberapa points dan maintain points tertentu. Tetapi kalau hanya nak makan sendiri suplemen tersebut atau nak share dengan saudara-mara, tak perlu nak risau untuk maintain atau minimum purchase.


Adakah wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintainkan keahlian?


Tidak perlu.


Macam mana saya nak daftar sendiri di branch Shaklee?


Untuk pendaftaran, anda memerlukan seorang sponsor. 

Sila guna ID saya 891480 sekiranya anda berhasrat untuk bersama - sama dengan saya (satu hari nanti ke?) dalam bisnes Shaklee. Anda boleh terus ke mana - mana branch Shaklee di Malaysia.


Apa kelebihan yang saya boleh dapat dengan jadi ahli Shaklee?


Tentunya anda dapat membuat pembelian dengan harga ahli. Setiap pembelian pula akan diberi points yang akan ditukarkan kepada cash setiap bulan.


Sekiranya anda berminat untuk membuat bisnes Shaklee dan ingin mendapat bimbingan dari team kami, anda perlulah menjadi ahli shaklee di bawah saya (dengan menggunakan ID saya 891480 sebagai sponsor)



*********************************************************************************

Saya adalah pengedar sah Shaklee (ID 891480) di kawasan Tanjung Malim, Perak.

Jika anda perlukan suplemen semulajadi bagi 
PENYUSUAN BAYI, IBU MENGANDUNG, BERPANTANG, MASALAH BERAT BADAN ,KESUBURAN , ANAK KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA, MASALAH KULIT, KEINTIMAN, KECANTIKAN dan sebagainya anda boleh:

PM : Shamila Ahmad
Email: shamilaahmad85@gmail.com
whatsapp/sms/call : 012-4473904
Web : www.shamila-ahmad.blogspot.com



Anda boleh hubungi saya untuk mendapatkan vitamin keluarga anda dgn FREE DELIVERY dikawasan dinyatakan. Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Poslaju/Skynet juga boleh diaturkan.


*********************************************************************************


Kredit untuk mamaqaireen

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...