WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Thursday 23 October 2014

Kenapa Mesti ESP Shaklee ?

Kenapa korang mesti pilih ESP Shaklee? Kerana Energizing Soy Protein(ESP) adalah produk soya yg terbaik di dunia! ESP juga diiktiraf seluruh dunia yg mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif juga mengandungi kuantiti protein yang paling tinggi pernah di hasilkan.ESP Shaklee juga mengandungi non-GMO yang mana di proses pada suhu yg rendah.


Apa itu non-GMO ? Non-GMO ialah non- Genetically Modified.Dimana ESP Shaklee tidak melalui proses perubahan genetik seperti kebanyakan produk protein soya yg lain.Percayakah korang yang satu kanister ESP (850 g) dihasilkan dari 30kg kacang soya?  Ye betol!
Apa yg korang dapat dengan 30kg kacang soya tu? Dalam ESP ni,terdapat 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Malah terdapat juga 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral yang mana sesuai untuk penggunaan semua golongan.

Selain itu, ESP juga mengandungi Indeks Glisemik (GI) yang rendah menjadikan ia sesuai kepada pengidap diabetes..Satu hidangan ESP Shaklee bersamaan 2× ganda daging, 4× ganda telur, 12× ganda susu. Disamping itu,ESP Shaklee juga rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid urik dan sangat mudah di serap oleh tubuh manusia.

Bagi maklumat yang selanjutnya tentang ESP Shaklee..korang boleh hubungi saya. Saya juga akan memberi panduan pengambilan ESP Shaklee dan konsultansi percuma mengenai ESP Shaklee atau produk Shaklee yg lain hanya untuk pelanggan saya sahaja.

Untuk tempahan boleh hubungi saya :
Pn. Shamila bt. Ahmad
Id : 891480
No.tel : 012 4473904
Cod : Tanjing Malim, Slim River ,Kalumpang dan sekitarnya.
Penghantaran di seluruh Malaysia diuruskam melalui Pos Malaysia.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...