WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Tuesday 28 October 2014

Kurus Dengan Shaklee

Jom kurus dengan Shaklee!

Korang nak kurus? Nak capai berat badan ideal tapi tidak tahu nak pilih produk apa? Jom pilih Set Kurus Shaklee! Set Kurus Shaklee adalah produk yang selamat,berkesan dan akan memuaskan hati korang.Set kurus Shaklee menekankan 3 konsep yg penting untuk mengurangkan berat badan iaitu DETOX,BAKAR dan BINA.



Dalam proses pengurangan berat badan,3 konsep ini adalah sangat penting. Terdapat beberapa item dalam Set Kurus Shaklee yang mana setiap satunya memainkan peranan masing2.
Alfalfa berfungsi sebagai agen untuk mendetoxs. Ia adalah serat yang penting untuk mengeluarkan lemak.Alfalfa meransang usus untuk proses pembersihan secara lembut kepada najis yang telah lama tersekat dalam tubuh.
Herbalax juga meminkan peranan sebagai pendetoxs. Sekaligus menyelesaikan masalah sembelit disamping mengempiskan perut.

Bagi proses pembakaran lemak pula..Shaklee menawarkan lecithin dan omega. Lecithin bertindak sebagai pemecah dan pencair lemak bagi lemak2 yang degil dan bergabung bagi menyerap lemak bagaikan magnet untuk membawa lemak keluar.Proses ini akan lebih berkesan dengan melakukan senaman ringan.

Manakala bagi proses bina pula..disarankan untuk mengambil cinch atau ESP.. Protein amat diperlukan untuk membina otot yang sihat.Ia juga akan meningkatkan kadar metabolisme dan membantu membakar kalori dengan baik.

Set Kurus Shaklee mempunyai pelbagai pilihan mengikut bajet korang..Saya akan jelaskan lebih lanjut dalam entri seterusnya. Untuk konsultansi dan tempahan boleh huhungi saya.

Pn. Shamila bt. Ahmad
Id :891480
No.tel :012 4473904
Cod : Tanjong Malim, Slim River, Kalumpang dan sekitarnya.
Penghantaran seluruh Malaysia dan dunia akan diuruskan melalui Pos Malaysia

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...