WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Wednesday 22 October 2014

Testimoni Set Penyusuan kepada Bayi

Hai korang..

Saya mengamalkan Set Penyusuan Shaklee selepas melahir anak yang ketiga.Saya ingin kongsikan kesan atau kebaikan kepada bayi saya setelah mengamalkan Set Penyusuan Shaklee.Sekarang umur Alif  dah setahun sebulan..Alif sangat aktif ,tak diam langsong.Ada je kerja dia..Ramai orang yg tengok alif mesti tegur..tembamnye dieee..mak dia makan pe ye? ibunya makan shaklee.. tu yg slalu saya jawab. Poyo x? Hehe

ni la si bam - bam Alif


Saya memang amalkan set menyusu shaklee..dalam tu ada vitalea,b komplek,vitamin c,esp,ostematrix,omega dan alfalfa. Memang nampak kesan kepada Alif.
Antaranya.. Alif sihat dan ceria..tidor pon panjang sebab perut kenyang..dia minum susu pon sekejab je takda la nak bergayut lama2 je.. Kulit alif memang cantik,tak ada ruam,merah2,gatal,kering.kuku pon cantik je..rambut pon lebih hitam dan Ins shaa Allah..Alif sangat bijak dari caranya.Amin.. Alif juga tidak pernah mengalami sembelit walaupon sudah mengambil makanan berat. Bubur nasi lembik dah tak layan..hihi.

Walaupun saya kurang makan,terlewat makan atau makan pon lebih kurang je..susu ..Alhamdulillah.. tetap meriah! Memancut - mancut. Apa yg kita makan ,semua anak kita amik,kongsi,rasa bila dia menyusu. Bila saya ambil suplement..bayi saya pon dapat juga khasiatnya..sekarang alif dh 9.5kg tau..masa lahir 3.2 kg je. Ye..saya bangga menyusukan anak saya. Saya tak malu kalau orang tengok..ianya anugerah dari Allah S.W.T..

Jadi..korang kalau yg nak menyusukan anak,nak buat stok susu,nak tanya petua2 simpan susu atau nak buat tempahan..boleh hubungi saya.Ins shaa Allah saya akan membantu..kalau nak jadi ahli pon boleh..dan saya akan membimbing korang.
Seperti biasa saya pengedar sah shaklee di kawasan Tanjong Malim..boleh buat COD di kawasan tersebut..dan kalau yg jauh..penghantaran akan di buat melalui pos laju.. boleh contact saya Shamila bt. Ahmad ,di no.. 012 4473904.. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...