WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Wednesday 22 October 2014

Testimoni Alfalfa

Ramai yang berjaya menyelesaikan masalah diorang selepas pengambilan produk Shaklee.. Disini saya kongsikan beberapa testimoni yang telah diberikan oleh pelanggan dan juga testimoni dari pengalaman famili saya sendiri dengan penggunaan Alfalfa Shaklee.

testimoni pelanggan berjaya!


Kebanyakan pelanggan yang mengambil Shaklee TERKEJUT  dengan perubahan mereka dan hasil yang mereka dapat. Contohnya pelanggan dibawah. Tujuan beliau mengambil alfalfa adalah untuk membanyakkan susu,tetapi mendapat menyelesaikan masalah lain juga iaitu masalah keputihan. Bahkan mendapat bonus tambahan lagi...miss V kembali mantop seperti anak dara..Ramai lagi yang mengalami pengalaman yang sama. Terima kasih kepada pelanggan yang sudi berkongsi testimoni mereka.

Manakala pengalaman saya pula.. Jeragat di wajah saya makin pudar dan hilang selepas mengambil alfalfa. Selain daripada susu menjadi lebih pekat,masalah sembelit saya juga sudah tidak ada lagi.. Berkat saya istiqamah dalam mengambil alfalfa dan ostematrix setiap hari.Alhamdulillah.

Berdasarkan pengalaman bapa mertua saya pula..kolestrol dan berat badan turun setip bulan tanpa beliau perasan sehingga ditegur oleh doktor sendiri. Ye betol ! saya tidak mereka2 cerita hanya untuk melariskan jualan saya ye..cuma tiada bukti bergambar yg dapat saya tunjukkan sekarang. InsshaaAllah saya akan tunjukkan rekod perubatan bapa mertua saya nanti. Sebabnya..bapa mertua saya dikampung.

Jadi,bagi anda yang nak merasai sendiri kehebatan alfalfa shaklee ni,boleh hubungi saya.

Pn.Shamila bt. Ahmad
Id : 891480
no.tel : 012 4473904
COD : Tanjong Malim,Slim River,Kalumpang dan kawasan sekitarnya.. 
kawasan lain akan diuruskan melalui pos laju.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...