WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Wednesday 29 October 2014

Gastrik Dan Shaklee

Siapa yang pernah kena serangan gastrik ? Cubalah Set Gastrik Shaklee.Gastrik ni kalau dah kena memang seksa,dia suka nak berulang..Asal lambat makan je jadi,asal salah makan je jadi.. Saya juga pernah diserang gastrik. Gastrik sebenarnye adalah luka yang berlaku dalam perut..lebih kepada ulser.Rasa macam  terbakar je dalam perut tu,nak makn tak lalu,muntah,sakit kepala bagai..Tapi..jangan bimbang lagi, Set Gastrik Shaklee dapat membantu !

rasa macam terbakar je dalam perut tu

Terdapat 4 item yang disarankan dalam Set Gastrik Shaklee. Antaranya ialah ESP, ostematrix, papermint ginger plus,dan b kompleks.  Setiap satunya dengan peranan masing - masing. Pengambilan ESP sangat di galakkan kerana ESP mengandungi protein yang sangat tinggi sifat alkalinya yang bertindak meneutralkan keasidan dalam perut. 

Selain itu,ESP  juga berperanan membina sel - sel baru untuk menggantikan sel - sel lama yang telah rosak akibat dihakis oleh asid hidroklorik dalam proses pencernaan makanan disamping memberi tenaga dalam kadar segera kepada tubuh badan.Perut juga akan rasa lebih kenyang dan selesa.

Ostematrix  adalah lebih kepada kalsium. Jika kita ke klinik doktor juga akan menyarankan untuk minum susu untuk kalsium kerana sifat alkalinya yang meneutralkan asid. Lebih kurang je dengan pengambilan ESP.tetapi Kalsium tidak memberi rasa kenyang. 

Papermint Ginger Plus pula diambil untuk memberi rasa nyaman dan melegakan ketidakselesaan perut. Membantu membuang angin dalam badan.Boleh diambil sebagai tablet atau dicampur kedalam air sebagai minuman..Antara kandungannya ialah halia,herba asli pudina,jintan hitam dan jintan manis. Nafas juga terasa segar dengannya.

Akhir sekali,vitamin B kompleks dimana ia lebih kepada agen penenang bagi pesakit. B kompleks sesuai diambil bagi mengurangkan tekanan dan membuatkan kita berasa lebih tenang. Tak perlu lagi ambil ubat tahan sakit yang mana jika di ambil berlebihan akan memudaratkan tubuh badan.

Jadi,sekiranya korang nak tahu lebih lanjut tentang Set Gastrik Shaklee ni,boleh hubungi saya. Konsultansi percuma hanya untuk pelanggan saya je. 

Pn. Shamila bt. Ahmad
Id : 891480
No tel : 012 4473904
Cod : Tanjung Malim, Slim River, Kalumpang dan sekitarnya.
Penghantaran seluruh Malaysia di uruskan dengan Pos Malaysia.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...