WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Friday 24 October 2014

Faedah Pengambilan Soy Protein Isolate Powder (ESP) Shaklee !

Banyak kelebihan ESP Shaklee selain daripada untuk membekalkan tenaga secara berterusan dan tahan lama.ESP Shaklee sangat berbaloi kepada korang untuk dibelanjakan.Saya jamin, korang pasti tidak akan menyesal membelinya..Sebaliknya,korang pasti menyesal kerana tidak memiliki ESP Shaklee lebih awal. Korang tak percaya? Meh sini saya nak cerita sikit..



Soy Protein Isolate Powder atau lebih dikenali dengan  ESP Shaklee boleh diamalkan oleh semua golongan, tidak kira tua atau muda.Juga sesuai digunakan oleh pengidap diabetes kerana mengandungi indeks glisemik (GI ) yang rendah.Ianya penting kerana karbohidrat yang mengandungi GI yang rendah akan memecahkan gula secara perlahan - lahan sambil membebaskan glukosa kedalam sistem badan kita.

Kelebihan lainnya adalah ESP shaklee boleh menjadikan korang lebih awet muda. Ia berperanan membina otot,kuku,rambut,darah,organ,kulit,kelenjar dan lain-lain. Mengekalkan keremajaan kulit dengan menjadikan kulit muka lebih halus,cantik,gebu dan berseri.. WAhh ! siapa taknak kan..

ESP juga boleh membantu merendahkan paras kolestrol dan mencegah osteoporosis serta sakit jantung. Kacang soya juga berupaya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser.Ini kerana kacang soya mengandungi genistein yang baik untuk prostat dan kaya dengan isoflavones yang fungsinya bersamaan dengan hormon wanita.ESP juga berupaya membaiki memori dengan meningkatkan kualiti  memori,vitaliti,dorongan seksual dan ransangan serta meningkatkan sistem imun untuk mencegah migrain,imsomia dan tekanan.

Selain itu,ESP Shaklee juga dapat membantu dalam proses mengurangkan berat badan dimana ianya memberikan rasa kenyang lebih lama.Kesan lain yang didapati adalah susu menjadi lebih pekat bagi ibu yang menyusu,menganjalkan dan menegangkan payudara bgi wanita, membaiki masalah rambut,dan membaiki masalah pigmentasi.

ESP Shaklee juga boleh dijadikan masker wajah.Kesannya wajah akan menjadi putih kemerah - merahan,parut jerawat juga hilang dan wajah tampil lebih segar.Pendek kata macam - macam lagi lah manfaat ESP Shaklee ni.. Jika berminat untuk info lebih lanjut dan untuk membuat tempahan boleh hubungi saya..Konsultansi percuma hanya akan diberikan kepada pelanggan saya sahaja.

Hubungi saya di :

Pn. Shamila bt. Ahmad
Id : 891480
No.Tel : 012 4473904
Cod : Tanjong Malim,Slim River,Kalumpang dan kawasn sekitarnya
Penghantaran seluruh Malaysia akan di uruskan dengan Pos Malaysia.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...