WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Monday 20 October 2014

Shaklee Tak Ada Sijil Jakim ?!

Assalamualaikum..salam sejahtera.

Shaklee tak ada sijil Jakim?! Memang tak ada.. Opss..Jangan cepat melatah ! Shaklee tak ada cop halal Jakim kerana Shaklee bukan produk dari Malaysia. Shaklee adalah produk dari USA.

Di Amerika mana ada Jakim..tapi sebagai gantinya.. Jakim telah melantik dan mengiktirafkan badan Islam dari negara tersebut untuk mengeluarkan sijil Halal. Badan Islam di USA yg bertanggungjawab memastikan produk Shaklee menepati syarat dan syariat ada Islamic Service of Amerika ( ISA ).

Jika anda masih rasa was - was, boleh cek dekat website My Halal. Di situ terdapat senarai penuh nama badan2 yg di iktiraf oleh Jakim bg lain2 negara dalam menilai dan meluluskan serta mengeluarkan sijil halal di negara masing2. Buat pengetahuan anda,sijil halal Shaklee diperbaharui setiap tahun..dan yg paling terkini adalah pada 27 Januari 2014 bersamaan 26 Rabiul Awal 1435 H.

Oleh itu, hilangkan lah rasa was - was anda..dan yakin lah dengan produk Shaklee. Pengguna yang bijak sentiasa memilih yang terbaik untuk diri dan keluarga. Shaklee sentiasa menggunakan bahan yang terbaik bagi menghasilkan produknya yang berkualiti. Dan memegang teguh dengan motonya.. Sentiasa SELAMAT, Sentiasa BERKESAN ,  Sentiasa MESRA ALAM..

Untuk info lebih lanjut boleh hubungi saya..

Pn.Shamila bt. Ahmad
Id : 891480
No.tel : 012 4473904
COD : Tanjung Malim dan sekitarnya.
Lain kawasan boleh diuruskan dengan pis laju.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...