WANITA DAN KECANTKAN

WANITA DAN KECANTKAN
Wanita dan kecantikan tidak dapat dipisahkan. KLIK gambar

Monday 13 October 2014

Set Penyusuan Shaklee ~ tanjong malim

Saya seorang ibu yg menyusukan bayi dan bangga dapat berbuat demikian. Saya juga mengamalkan Set Penyusuan Shaklee.Set Penyusuan Shaklee dapat membantu saya dlm melengkapi nutrisi utk penyusuan bayi. Set Penyusuan Shaklee adalah yg Terbaik!

Bagi saya ..sangat lah rugi seseorang ibu yg tidak menyusui bayinya. Kenapa? Kerana susu ibu adalah yg terbaik! Betul tak? Kalau korang tak percaya tengoklah sendiri..belilah susu formula yang mahal manapon. .mesti ada ' peringatan ' tu. ..hehehe. ....

Set Penyusuan Shaklee dapat merealisasikan impian korang yang nak sangat susukan bayi. Ada pelbagai jenis suplement dlm set ini..antaranya ESP, alfalfa,vitalea,b komplek,vit c,ostematrik..Set Penyusuan Shaklee mahal ke? Banyak pilihan set nyusu ni. .mengikut bajet kita la.. kalau nak tahu hubungi saya okey..

Hakikatnya sekarang ramai yg menyedari kebaikan penyusuan susu ibu dan berusaha kearah tersebut.Cuma kekangan masa yg menyebabkan penyusuan ibu tak dapat dilaksanakan. Dan kebanyakannya adalah ibu2 yg berkerjaya.. Tapi bak kata pepatah "nak seribu daya, taknak seribu dalih"

Cubalah Set Penyusuan Shaklee, korang pasti akan berpuas hati.. tapi saya tak cakap kalau amik set ini otomatik susu jadi banyak ye..kenalah ada konsep supply and demand. Kalau amik vitamin tapi kita tak nyusu, tak perah macamana susu nak jadi banyak. Cuma bila kita amik set ni, susu kita akan menjadi lebih pekat, membekalkan segala mineral dan vitamin untuk keperluan badan kita dan bayi. 

Dengan Set Penyusuan Shaklee..INS SHAA ALLAH. . Bayi akan cepat kenyang, susu lebih banyak..dan bayi akan tidur lebih lena..kurang meragam.. Ibu2 juga mendapat faedah lain seperti badan menjadi lebih segar dan sihat,kulit bertambah gebu,masalah resdung,jerawat,jeragat juga hilang,masalah keputihan pon selesai.. macam2 lagi lah.. Tak percaya? Cubalah sendiri.

Kalau nak tahu lebih lanjut boleh hubungi saya .
Pn. Shamila bt. Ahmad.
SMS / Whatsapp : 012 4473904
COD : Tanjung Malim , slim river, Kalumpang dan kawasan sekitarnya... yang jauh boleh diuruskan penghantaran melalui pos laju.

# konsultansi percuma hanya untuk customer saya sahaja kerana anda berhak untuk mendapat keterangan dari saya.

1 comment:

  1. set ni memang terbaik! Saya puas hati, ibu menyusu akan rasa segar bertenaga je..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...